Ingunn Weekly: Viktige desember-datoer i Oslo

De fleste er nå i planleggings- og budsjetteringsmodus for neste år. Det er også vi, men likevel er det en aktivitet vi gjerne vil ha en liten gruppe fra Norge med på nå i desember, nemlig vårt nye tredagers sertifiseringsprogram, Excelling at Customer Centricity – The ECC programme.

Som vi orienterte om på HSMAI-dagen i Oslo i forrige uke har vi nå satt datoene for denne sertifiseringen, som vil foregå på THE THIEF i Oslo, hvor det hele startet. Datoene er satt til 4., 5. og 6. desember.

Dette er et program vi har brukt flere år på å utvikle, og det hele startet med Serviceløftet i Norge. Vi har testet det, gjort justeringer, testet det igjen og så videre. Nå gjennomførte vi det i London tidligere denne måneden, og nå sitter det akkurat slik vi ønsker! Blant annet deltok flere fra TAJ Hotels, Design Hotels og en kollega fra Australia, da dette programmet nå også vil lanseres globalt. Veldig spennende og tilbakemeldingene er svært gode – og de var veldig happy.

Vi har også utviklet flere verktøy som du får tilgang til som en del av det hele. Passer dette for meg, tenker du kanskje? Ja, det gjør det så helt klart!

Hvem er sertifiseringen for?

  • De som ønsker å bringe kundeopplevelsen inn i styrerommet
  • De som ivrer for å skape høy kundetilfredshet og en god bedriftskultur
  • De som tror på Winning for customers-filosofien
  • De som kommuniserer godt på alle nivåer
  • De som forstår fordelene dette vil innebære for en organisasjon eller egen bedrift, samt for egen karriereutvikling, personlige ferdigheter og verktøykasse

Les mer om programmet og påmelding her (teksten er på engelsk og sertifiseringen vil også foregå på engelsk).

Pris

Sertifiseringen koster EUR 2450,- inklusive materiell og måltider. Eventuelt hotell og reise må den enkelte dekke selv.

NHO er tilskuddsgiver til programmet. Gjennom NHO Reiselivs Utviklingsfond får norske deltagere som er medlemmer i både HSMAI og NHO Reiseliv halv pris på sertifiseringen, og betaler kun EUR 1225,-.

Jeg hører gjerne fra deg om dette.

Ha en superfin helg!

Med vennlig hilsen
Ingunn Hofseth
President & CEO
HSMAI Region Europe